lørdag 30. april 2016

Oppmerking.

Har kontrollveid gutta som er på ekstraservice og de legger godt på seg. Tok jo selvfølgelig alle når jeg først holdt på, og alle unntatt Mr. Lilla er nå godt over 500 g. 
Jeg har også merket de opp igjen. Da jeg oppdaget antydning til gnagsår på ett par av dem etter halsbåndet gikk jeg tilbake til tidligere tider og fant fram ullgarn. Så nå har seks av dem ullbånd i rett farge, mens de fire siste er merket med doble farger til jeg får kjøpt mere garn på mandag. 

Another day on the scale just to check on the special boys. They are all now, except Mr. Purple, above 500 g.
I was not satisfied with the collars noticing they leave little wounds on the shoulders. So now back to the old times And wooltread.

 
Nye merkebånd.

 
Vektskjema for spesielt interreserte 😊

1 kommentar: